SnällaDaniella.blogg.se

Hejdå Sverige!

Publicerad 2013-12-17 17:47:00 i Allmänt,

Hejdå sverige och hej nya blogg, jag kommer att åka till Thailand imorgon den 18/12-13.
Jag har fått 2 600 baht av Mormor och Morfar i julklapp, så jag kan shoppa mycket i Thailand.
 Jag kommer sakna Mammas familj jätte mycket, och jag kommer att sola och bada i Thailand och tag mycket bilder.
jag kommer och snorkla och tag foton under vattenytan, och simma bland färgglada fiskar som är söta och roliga.
Det kommer och bli tidig morgon imorgon klockan åtta ska vi vara på Arlanda och vänta på flyget, och jag är jätte nervös inför allt för det är stressigt, och inann vi kommer till Thailand då så måsste vi mellanlanda I ett land där det finns kameler, jag kom inte ihåg vad det landet hette.
Och sen är vi frame, och då ska vi åka natttåg och sen en båt till en ö.

Kommentarer

Postat av: Frudin

Publicerad 2014-01-07 18:47:14

Vilken bra resa det blev! Jag tyckte du shoppade supersnygga saker!

Postat av: Frudin

Publicerad 2014-01-23 06:21:02

Nu ser jag fram emot nya inlägg här :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela